فروش شرایطی ون وانا

آنچه میخوانید

شرکت ایران خودرو دیزل از تولید کنندگان تجاری برتر کشور در زمینه تولی انواع خودرو های تجاری فعالیت می کند. ون وانا یکی از محصولات جدید این شرکت است که از سال ۱۴۰۲ به بازار عرضه شده است. ایران خودرو دیزل به دلیل استقبال خوب از این محصول اقدام به فروش اقساطی و نقدی مرحله ای ون وانا کرده است.

 

شرایط فروش اقساطی ون وانا

متقاضیان برای خرید اقساطی ون وانا باید مبلغ ۳۰۵٫۳۸۷٫۹۴۷ میلیون تومان در زمان ثبت نام به حساب شرکت واریز کنید. سپس در دومین مرحله پرداخت باید یک چک به تاریخ ۱۴۰۳/۷/۱۱ به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

الباقی مبلغ یعنی یک میلیارد و صد میلیون تومان به عنوان وام به خریداران تعلق می گیرد که باز پرداخت آن در طی ۱۲ ماه با ۱۲ فقره چک به مبلغ ۹۹ میلیون تومان پرداخت شود. حائز اهمیت است که بدانید اولین سررسید اقساط در برج ۹ یا همان آذر ماه می باشد.

ضمنا مدت زمان تحویل ون وانا ۳۰ روز کاری می باشد.

 

شرایط فروش نقدی مرحله ای ون وانا

قیمت خودرو مسافربری ون وانا فیس قدیمی از کارخانه با در نظر گرفتن تمامی هزینه های مالیات و هزینه های شماره گذاری و غیره قیمت تمام شده ون وانا مبلغ ۲٫۰۰۵٫۳۸۷٫۹۴۷ میلیارد تومان می باشد.

متقاضیان خرید به صورت مرحله ای ابتدا باید در اولین مرحله مبلغ ۱٫۰۰۵۳٫۸۷۹٫۴۷۰ میلیارد تومان پرداخت کنند و سپس مبلغ یک میلیارد بعدی را در یک فقره چک به تاریخ ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳ پرداخت کند.